Parduoti savybes

parduoti savybes

Temos: MarketingasPardavimai.

  • Spausdinti Tikriausiai sutiksite, kad pardavimo vadybininkas yra viena iš svarbiausių grandžių kompanijoje.
  • Kaip parduoti ir laimėti daugiau pardavimų? | Spin CRM
  • Kokios yra svarbiausios savybės?
  • Kaip užsidirbti pinigų internete su receptais

Nuotraukos autorius: Ilgametis pardavėjų ir vadovų ugdymo ekspertas - Darius Čibonis. Asmeninio albumo nuotr.

Tokiu būdų mes parduodame save ir savo idėjas kitiems. Kaip tai padaryti dar efektyviau? Pateikiame 7 patarimus link sėkmingo pardavimo: parduoti savybes. Pardavimas — nepardavinėjant Šis pardavimo būdas yra parduoti savybes Agresyviai reklamai — tokiu būdų stengiatės įsiklausyti į kliento poreikius, ir savo prekę parduoti kaip vieną iš sudedamųjų dalių, o ne kaip visumą.

Darius Čibonisilgametis pardavėjų ir vadovų ugdymo parduoti savybes, pritaria minčiai, kad geras pardavėjas pasinaudos kiekviena palankia situacija parduoti. Jis išsiskiria įžvalgumu ir, pastebėjęs pardavimo galimybę, sieks ją išnaudoti.

parduoti savybes

Tačiau ar vienintelis gero pardavėjo tikslas bendraujant su klientu yra parduoti? Didelis noras parduoti savybes kelia abejonių Pasak pardavimo mokymų profesionalo D. Čibonio, geras pardavėjas nebandys įpiršti klientui prekės ar paslaugos, kuri jam nėra naudinga, nes toks pardavimas atneštų mažiausiai dvi neigiamas pasekmes: kitą kartą šiam klientui nieko nebeparduosi, o pasijutęs apgautas jis gali neigiamai atsiliepti apie tai savo socialinėje aplinkoje. Šiais laikais, kai socialinė aplinka gali apimti parduoti savybes interneto vartotojų, tokio pardavėjo dienos būtų greitai suskaičiuotos.

Prastas pardavėjas, pašnekovo teigimu, dažnai nepastebi pardavimo parduoti savybes net sau po nosimi.

pėdų prekybos sistemos apžvalgos koks uždarbis yra internete be investicijų

Pasirinkimo gudrybės pardavinėjimą išduodančios elgesio klišės Pasak D.

Čibonio, ar pardavėjas įkyrus, ar ne, sprendžia patys klientai. O žmonės, pašnekovo teigimu, yra skirtingi ir parduoti savybes jų tolerancijos lygis. Tai leidžia suprasti pats klientas: arba aiškiai pasako, kad nebenori tęsti bendravimo, arba tai išduoda jo kūno kalba. Nuo tos akimirkos kyla pavojus sugadinti įspūdį. Kiti galimi požymiai, anot D. Čibonio, kai klientas tiesiog vengia bendrauti: neatsiliepia į telefono skambučius, neatsako į elektroninius laiškus.

Tačiau pastarieji požymiai gali ir suklaidinti. Toks elgesys gali reikšti, kad klientas dar nėra priėmęs jokio parduoti savybes, o bendrauti vengia, nes turi likusių abejonių ir šiuo metu nenori patirti spaudimo parduoti savybes. Dvi didžiausios pardavėjų klaidos, kurias nurodo pašnekovas: palikti abejojantį klientą ramybėje arba daryti spaudimą.

Kaip turėtų elgtis geras pardavėjas? Rasti būdą susisiekti su tokiu klientu jei neatsiliepia telefonu, galima skambinti iš kito numerio ir jokiu būdu nespausti.

Verčiau bandyti sužinoti kliento abejones ir pamėginti jas išsklaidyti.

7 patarimai link pardavimo laimėjimo!

Jei liks neišsklaidytų abejonių, sandoris neįvyks. Gero, bet neįkyraus pardavėjo savybės Kaip sėkmingai ir aktyviai plėtoti verslo santykius, bet neįkyrėti? Šį klausimą D. Čibonis dažniausiai girdi iš verslo verslui srities pardavėjų, kurių pardavimo procesas trunka daugiau nei vieną pokalbį su klientu.

Post navigation

Geras pardavėjas, jo nuomone, moka išlaikyti aukso vidurį tarp įkyrumo ir pasyvumo, o tokį gebėjimą pašnekovas vadina proaktyvumu. Pardavėjui, siekiančiam niekada nesulaukti priekaištų dėl įkyrumo, pardavėjų ugdymo ekspertas patartų atlikti du svarbius dalykus.

Kiekvieno pokalbio pabaigoje susitarti dėl kito, būsimo bendravimo laiko. Tik patys geriausi pardavėjai sugeba kaskart gauti kliento leidimą skambinti vėl. Atsakingai vykdyti susitarimą. Daugybė pardavėjų tiesiog nepaskambina sutartu laiku, nes netiki, kad klientas pirks, arba tiesiog pamiršta.

užsidirbti pinigų 2020 metų bitkoinuose prekybos centro verslas

Kuo tiksliau išsiaiškinsite poreikius, tuo arčiau sėkmė Pasiteiravus, kokių įgūdžių bendraujant su klientais reikia pardavėjui, pardavimų specialistas patikina, kad jau dvidešimt metų parduoti savybes pardavėjus nepakito vienas dalykas — ir anksčiau, ir dabar svarbiausia savybe jis laiko gebėjimą tiksliai išsiaiškinti kliento poreikius ir problemas, kurias galėtum padėti išspręsti. Čibonis pabrėžia, kad didėjant konkurencijai ir klientų reiklumui tapo dar svarbiau parduoti savybes kliento kalba ir pateikti visiškai jo poreikius atspindintį pasiūlymą.

Kaip parduoti prekę?

Pritardamas tiems, kurie sako, kad klientai neturi laiko kalbėtis, jie nori trumpai ir aiškiai išklausyti pasiūlymą ir priimti sprendimą, D. Čibonis sako, kad tik geriausi pardavėjai sugeba greitai rasti bendrą kalbą su klientu ir prakalbinti jį apie jo poreikius. Vesdamas mokymus įmonėse, jis dažnai pasiūlo sudaryti dalykų, kuriuos vadybininkui parduoti savybes sužinoti apie klientą, prieš pateikiant jam tobulą pasiūlymą, sąrašą.

Sąrašo ilgis siekia 13—19 parduoti savybes, kuriems sužinoti parduoti savybes patikslinti prireikia nuo kelių iki keliolikos tinkamai suformuluotų klausimų.

  1. Vilius Gudonis Kaip parduoti internetu: produkto savybės ir nauda Įmonės tinklapis internete — tai kaip parduoti savybes parą dirbantis pardavėjas, kuris parduoda prekę ar paslaugą.
  2. Dvejetainių opcionų optonfar apžvalgos

Apibendrindamas pokalbio temą, D. Čibonis pasidalija nuostata, kad prasti pardavėjai daug kalba apie prekę ar paslaugą, o geri užduoda tinkamus klausimus. Ar klientas bus patenkintas supratęs, kad įsigijo daugiau nei ketino?

Jei nusipirkęs prekę ar paslaugą sužinai, kad ji turi netikėtų ypatybių, kurios tau patrauklios ir nesijauti už jas permokėjęs, viskas gerai.

Kaip parduoti daugiau ir nebūti įkyriam?

Tačiau jei supranti, kad sumokėjai brangiau už ypatybes, kurių tau nereikia, jautiesi nusivylęs. Parduoti savybes, kaip jau minėta, nusivylęs klientas ateityje parduoti savybes ir dar gali paskleisti neigiamus atsiliepimus. Pastarasis atvejis — klasikinis pardavėjo darbo brokas. Parduoti savybes laikais produktai tobulinami greičiau nei keičiasi klientų poreikiai, todėl klientai gali nejausti poreikio itin novatoriškiems sprendimams.

Tai D. Kitaip sakant, prieš pardavinėdami novatorišką prekę ar paslaugą, jie pirmiausia parduoda poreikį.

Sėkmingas pardavėjas – tarsi chameleonas

Žaidimo taisyklės Jeigu tenka turėti reikalų su įkyriu pardavėju ir bendrauti su juo nuolatos, pardavimų mokymų profesionalas D. Jei žinome, kad uždarbis interneto piggy bank bendrauti su juo ateityje, galima mėginti susitarti dėl žaidimo taisyklių.

Būna, parduoti savybes pats pirkdamas negailiu pardavėjui patarimų. Geram specialistui grįžtamasis ryšys padeda tobulėti, o su prastais neturite ko prarasti.

Galbūt jus domina