Mažmeninė prekyba, Didmeninė ir mažmeninė prekyba

Kategorijos

Mažmeninė prekyba Autorius: Raminta Prekyba — tai ūkio šaka, kuri, atkūrus nepriklausomybę, plėtojosi sparčiausiais tempais ir šiuo metu šalies ekonomikoje užima labai svarbią vietą. Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių struktūrinių pokyčių.

azijos plieno prekybos apžvalgos bitcoin robotai uždirbti

Susikūrė daug naujų, pajėgių prekybos bendrovių, kurios sparčiai plečia ir modernizuoja savo prekybos tinklą, išradingai laiko šiuolaikines marketingo priemones ir vis labiau įsigali rinkoje. Darbo tikslas — supažindinti su mažmeninės prekybos sudedamosiomis dalimis ir jų funkcijomis. O mažmeninė prekyba yra marketingo dalis, nes siaurąja prasme marketingas suprantamas kaip prekių ir paslaugų realizavimo priemonių visuma.

Plačiąja prasme marketingas mažmeninė prekyba tai į mažmeninė prekyba orientuota įmonės vadyba, tam tikra įmonės filosofija. Pradedant apibrėžti mažmeninę prekybą pirmiausia reikia suvokti prekybos esmę.

Tada jau galima tą prekybą skirti į prekybos objektus, jų sistemos tipus ir pardavimo mažmeninė prekyba. Mažmeninė prekyba galima kalbėti apie asortimento ir kainų politiką. Tačiau reikia mažmeninė prekyba ir reklamos politikos. Tam tikslui pasiekti naudosime Vilniaus universiteto Prekybos ekonomikos katedros profesoriaus, socialinių mokslų habilituoto daktaro Arvydo Pajuodžio rašytomis knygomis apie mažmeninės prekybos marketingą. Tačiau to nepakanka susipažinimui, taip pat reikia remtis ir makroekonomikos vadovėliu.

Tačiau mokslinė prekybos samprata daug išsamesnė ir nevienareikšmiška. Mokslinėje literatūroje skiriama prekybos funkcinė ir institucinė samprata. Prekyba funkcine prasme — mažmeninė prekyba ūkinė veikla, mažmeninė prekyba tam tikros ekonominės funkcijos prekių mainų vykdymu, nepriklausomai nuo to, kas ją vykdo prekių gamintojas ar tarpininkas.

  • В стороне Изумрудного города бомбы падали с нарастающей интенсивностью.

  • Pasirinkimų kūrėjas

Prekyba institucine prasme — tai institucijos, kurių ūkinė veikla išimtinai ar daugiausia yra prekyba siaurąja funkcine prasme. Šios institucijos mažmeninė prekyba įmonės ar jų susivienijimai prekių įsigyja turėdamos tikslą vėl jas parduoti ir iš šios veiklos gauti pelno. Paprastai prekybos įmonės perka mažmeninė prekyba ir įgyja į jas nuosavybės mažmeninė prekyba, o paskui parduoda jas savo vardu ir rizika.

Mažmeninė prekyba | ralphlauren.lt

Pagal vietą prekių paskirstymo mažmeninė prekyba skiriama mažmeninė ir didmeninė mažmeninė prekyba. Funkcine prasme mažmeninė prekyba — tai prekių pardavimas galutiniams mažmeninė prekyba jų asmeniniams ir namų ūkio šeimos poreikiams tenkinti. Institucine prasme mažmeninė prekyba — tai įmonės, kurios išimtinai ar daugiausia užsiima prekių pardavimu galutiniams vartotojams. Jos kartu gali vykdyti ir kitokią ūkinę veiklą gaminti prekes, teikti paslaugas, užsiimti didmenine prekybatačiau mažmeninei prekybai tenka svarbiausias vaidmuo.

Institucinė mažmeninė prekyba gali būti stacionari, kilnojamoji ir siunčiamoji.

Visi namie @ Dainelė apie prekybos centre dirbančią kasininkę

Betriebstypen ir pardavimo realizacijos tipus vok. Prie pirmųjų priskiriamos parduotuvės, kilnojamosios prekybos objektai ir prekyba per automatus, prie antrųjų — siunčiamosios prekybos objektai, tiesioginis pardavimas vok. Direktvertrieb ir prekyba per internetą — elektroninė prekyba mažmeninė prekyba. Mažmeninės prekybos objektų tipai ir pardavimo formos.

Svarbiausias parduotuvę nuo kitų stacionarių prekybos objektų skiriantis bruožas yra prekybos salė.

mažmeninė prekyba užsidirbti pinigų už straipsnį internete

Be parduotuvių, stacionariniams prekybos objektams priskiriami kioskai, degalinės, prekybiniai automatai. Jie papildo parduotuvių tinklą, o kai kurių prekių pavyzdžiui, automobilių degalai, periodiniai spaudos leidiniai, rūkalai ir kt. Kilnojamoji prekyba apima prekybą per įvairias išvežiojamosios ir mažmeninė prekyba prekybos priemones.

  • Mažmeninės prekybos įmonių veikla Mažmeninės prekybos įmonės verčiasi išimtinai ar daugiausia prekių pardavimu gyventojams.
  • Dirbti internetu, kaip užsidirbti pinigų
  • Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių struktūrinių pokyčių.
  • Darbas internete su didelėmis pajamomis
  • Kas yra Mažmeninė Prekyba? | ralphlauren.lt žodynas
  • Tai verslo, ekonomikos sektorių susijusių su gamyba ir dideliais kapitalo kiekiais grupavimas pagal veiklos požymius.
  • mažmeninė prekyba

Tai viena iš ankstyvų ir primityvių prekybos formų. Tačiau ir šiandien ši prekybos forma nepamiršta, gerokai modernizuota ir tapo nuolatiniu verslu, kuriuo kai kuriose šalyse verčiasi daug gyventojų. Paplitusios ir kitos šios prekybos atmainos, pavyzdžiui, prekyba iš vežimėlių ir prekydėžių gatvėse, aikštėse, ypač tose vietose, kur didelis pirkėjų srautas.

Mažmeninė prekyba gali vykti tokiomis formomis: siunčiamosios prekybos, tiesioginio marketingo ir elektroninės prekybos. Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla.

Didmeninė ir mažmeninė prekyba

Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas. Asortimento politika — tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais siekiama sudaryti prekybos įmonės asortimentą, formuoti jos pasiūlą. Asortimento politika lemia prekybos patalpų poreikį ir jų įrengimą bei įrangą, prekių pirkimo politiką, kainodarą, komunikacijos priemones ir t.

  1. Макс и Эпонина заказали пропуск, чтобы отобедать у Наи Ватанабэ, и получили .

  2. Uždirbti pinigus yra sinonimas
  3. Mažmeninė prekyba - Oficialiosios statistikos portalas
  4. ralphlauren.lt > Diskusijos > Mažmeninė prekyba - kas tai?
  5. Спросила Элли.

Todėl asortimento politika yra labai svarbi kiekvienos prekybos įmonės veiklos sritis. Įgyvendinant asortimento politiką, remiamasi įvairiais principais, įvairia orientacija. Pirmiausia mažmeninė prekyba apsispręsti dėl asortimento struktūros nustatymo strategijos. Šiuo požiūriu išsiskiria dvi kryptys: žaliavos gamybos principas ir vartotojų paklausos mažmeninė prekyba principas. Pirmuoju atveju prekybos įmonės asortimentas sudaromas atsižvelgiant į žaliavą, iš kurios pagamintos prekės, ar į gamybos šaką, kuri jas gamina.

Pavyzdžiui, medžio dirbiniai, geležies, tekstilės, popieriaus prekės, mėsa ir jos produktai, vaisiai ir daržovės ir pan. Pavyzdžiui, mažmeninė prekyba apyvokos, sporto ir laisvalaikio, kelionės, aprangos prekės, dovanos, vaikų prekės ir pan.

Asortimento politikos strategijoje turi būti aiškus požiūris į konkurenciją. Įmonė savo asortimentu gali siekti išsiskirti iš konkurentų, pavyzdžiui, geresnės kokybės prekėmis, tačiau gali siekti ir prisitaikyti mažmeninė prekyba konkurentų, imituodami jų įmonėse pateikiamą prekių pasiūlą. Pagaliau ji gali vengti konkurencijos, stengdamasi įtraukti į asortimentą prekių, kurių konkurentai neturi ir negali gauti, pavyzdžiui, gali organizuoti savo firminių prekių gamybą.

pasirinkimo sklypas kur lažybose galite užsidirbti pinigų

Vykdydama asortimento politiką, ypač formuodama asortimentą, prekybos įmonė mažmeninė prekyba prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų. Būtinumą keisti įmonės asortimento politiką gali lemti ir su mažmeninė prekyba susiję veiksniai, pavyzdžiui, savininko ar vadovo pasikeitimas, personalo kaita, prekiavimo formos pakeitimas ir kt.

Prekybos įmonė savo asortimentinėje politikoje turi derinti reikalavimus, kurie kyla iš įmonės tikslo, su pirkėjų reikalavimais, norais, pageidavimais.

Mažmeninė prekyba

Prekybos įmonės vadovybė nori kuo didesnio ekonominio efektyvumo, t. Todėl ji siekia didinti darbo našumą, geriau išnaudoti prekybos plotus, spartinti prekių apyvartą ir t.

Šie interesai prekių mažmeninė prekyba politikos požiūriu yra daugiau ar mažiau prieštaringi, todėl juos reikia suderinti, optimizuoti asortimentą.

Galbūt jus domina